Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjällräven Bergtagen - Ny høst-serie i 2017


herrlarsson

Anbefalte innlegg

Snuste litt rundt etter informasjon om den nye høyde-serien til Fjällräven, Bergtagen (https://www.press.fjallraven.com/en/products/?tags=Fall%2FWinter+2017%2F18&filter=48)
Noen som har noen tanker rundt det som kommer i høst?
Jeg som er storforbruker (Dessverre en av de) av overnevnte produkt syns de virker ganske interessante ut. Også er den fine orange fargen jeg elsker tilbake! 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mareng

Nei ka søren?

Jeg synes Fjellreven har hatt gode, fine og ikke minst svært funksjonelle klær. Jeg synes dette ser ut som en kolleksjon som har gått mer bort fra fuksjon for å være mer "på mote"? Ligner på de små ubrukelige lommene jeg har på norrøna falketind gore tex settet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du buksene da? Konstrasten mot f.eks Vidda Pro er det jo, selv Keb har ikke like mange lommer. Og jakke har samme brystlommene som Keb-jakka har, minus den på venstre arm.
Personlig så foretrekker jeg mindre lommer på fjellet, eller når jeg klatrer. Alt havner i en sekk for å få dritt ute av veien som regel da, med mindre jeg har votter/lue i brystlomme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.