Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med Garmin Foretrex 401 GPS


Anbefalte innlegg

Jeg har en Garmin Foretrex 401 GPS, som jeg igrunn stort sett bare bruker for sikkerhet, men den er nyttig i så måte.

Nå skulle jeg laste opp noen nye gpx-spor til enheten, men etter å ha gjort det så fungerer den ikke.
Den skrur seg bare av en kort stund etter at jeg skrur den på. Jeg kommer da altså ikke inn på menyen på den og får med andre ord ikke brukt den, jeg får heller ikke kontakt med den via pc'n lengre heller. Har skiftet batterier på den for å være sikker på at det ikke var tomme batterier som forårsaket feilen. Dette er rimelig frustrerende.

Noen andre som har erfart samme problem og vet hvordan man kan løse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Har ikke 401'en, men googlet «Garmin Foretrex 401 GPS reset», og fant blant annet følgende:

http://www.gpsnation.com/support/gps-factory-reset/garmin-foretrex-401-factory-reset.html

Regner med at alt du eventuelt har lagt inn, vil forsvinne om du prøver dette. Men du vil kanskje få tilbake 401'en om den har låst seg helt. Om det er verdt forsøket å prøve, overlater jeg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.