Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellsport og lagring av soveposer


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Turlyst

Var på Fjellsport i dag for å hente en ME dunpose til 5500,-. Ble skuffet nok engang over hvor møkkete den var, dvs. oppbevaringstrekket. Føler meg sær, men gadd ikke hente den ut.

Fjellsport har dårlig lagerkapasitet, derfor er det en del produkter som lagres på møkkete og nedstøva lagerhyller, bl.a. kostbare soveposer som ligger i oppbevaringstrekket eller i plast fra produsentene. Rab er pakket inn i plast, derfor er det problemfritt, selv om plasten ofte er full av flenger. De er like møkkete, men det er på plasten. Med ME er det verre da soveposen blir oppbevart i oppbevaringstrekket. Så langt er alle de seks jeg har sett på møkkete på store deler. 

Det kan hende at jeg er sær, men som tidligere reklamasjonsansvarlig i en bedrift og som tidligere NFKR-sertifisert kvalitetsleder, har jeg veldig lyst til å invitere meg inn til Fjellsport for å bedre rutinene deres. Nei, jeg gjør som mange andre misfornøyde kunder - finner andre butikker i stillhet. I morgen blir det tur til en av XCSports sine butikker i Oslo eller Bærum. Får t.o.m. 25 % vs 20 % hos Fjellsport. Hos Hekta På Tur er lagringen topp, men de har ikke modellen inne.

Det er litt synd for i Fjellsports verdikjede er det mange veldig gode ledd, men som kjent er man ikke bedre enn det svakeste ledd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.