Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur i Skarvheimen


aleks

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og to kompiser + bikkja tenkte vi skulle gå en tur i Skarvheimen. Det vi da ønsker er og gå steder hvor man stort sett ikke møter folk, altså være mest mulig "øde" om dere skjønner, og samtidig gå steder hvor det er muligheter for fiske. Mye vann altså. Tenkte turen skulle vare i tre fire dager, hvor vi kommer til å sove i telt.

Fiskekort, hvor får man kjøpt det, og hvor mye tror dere det koster ?

Noen som har noen gode idèer her ?

mvh

Aleks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg har gått fra Raggesteindalen til Finse. Kjempe fin tur, og flott terreng.

Planen min er og starte fra hytta vi har på fjellet i Ål, og gå en tur derifra. Her har man en slags skisse over turen jeg ser for meg;

http://img145.imageshack.us/img145/7747/fjelltur38jl.jpg

Kan godt hende det tar flere enn 4 dager å gå den turen. Jeg er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke greie på fiskevann, men tar du turen mellom Finse og Geiterygghytta, bør du ta turen oppom sankt Pål. Her er overraskende frodig, sammenlignet med områdene omkring, som preges av steinrøys og snøfonner. Lite fiskemuligheter så høyt oppe, men floraen her oppe på denne toppen var vakker og overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.