Gå til innhold
TheSleepwalker

Outdoorexperten

Anbefalte innlegg

Jeg fikk advarsel da jeg prøvde å gå inn på siden. Både Chrome og Firefox ga beskjed om at dette ikke var en trygg nettside:

"Attackers might be trying to steal your information from outdoorexperten.no
(for example, passwords, messages, or credit cards). NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID"

Så jeg tror ikke jeg handler der, nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 hours ago, TheSleepwalker said:

Hmm, får det via linken, men ikke om jeg skriver det i adressefeltet. Men finger ingen positive erfaringer om de på nett, så er skeptisk. 

Jeg kom også inn når jeg skrev inn adressen direkte. Firmaet er drevet av en svenske, Pierre Breznik, og det er et aksjeselskap. De har godkjent revisor, og de har levert årsregnskap for 2016. De godtar betalingskort, eller fakturering via Klarna. Altså er de helt sikkert seriøse nok, men hvor god kundeservice de har er vanskelig å si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
54 minutes ago, Miamaria said:

Jeg fikk også beskjed om usikker side. Det kan jeg faktisk ikke huske å ha opplevd før.

Du får meldingen hvis du skriver outdoorexperten.no uten www foran. Det har ingen betydning, siden er nok sikker.

"outdoorexperten.no uses an invalid security certificate. The certificate is only valid for the following names: www.outdoorexperten.se, outdoorexperten.se (Error code: ssl_error_bad_cert_domain)"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.