Gå til innhold
  • Bli medlem

SivSK

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har flere og er mest fornøyd med Aclima sin sportsbh i deres Hotwool. Har også en fra Pierre Robert i merino ull som har krympet i vask, med veldig dårlig bred strikk som begynte å bli wobbly allerede etter første tur. Har en til med slik strikk av bedre kvalitet, husker desverre ikke merket, men anbefaler å styre unna de med bred strikk. Ofte er strikken av polyester/ikke pustende materiale, det blir fort gnag og ubehag med all presset på ett sted for å få støtte. Gode materialer i resten av bhen hjelper lite når man har en tykk poly-strikk rett inntil huden. Jentesport har et ganske godt utvalg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt for tiden er bergans. Men den er det absolutt ingen støtte i, så den passer nok ikke ditt bruksområde... Et alternativ til ull-bh er å bruke ammeinnlegg av ull inni en god sportsbh. Ikke helt det samme, men du unngår i hvertfall frostgnag på nipplene ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har kjøpt Icebreaker racerback tidligere i sommer og er hittil godt fornøyd. Føler det er nok hold til mine b-cup også liker jeg at den veldig smal/lite stoff bak. Til kjøligere dager har jeg Devold varmfrotte, veldig fornøyd med denne.

 

Kjøpte Pierre Robert på salg pga den har vattering men på meg blir passformen helt merkelig. Tydeligvis beregnet på større pupper enn mine og bredt strikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tynn, slaskete Devold-sak til de varmeste sommerdagene. Ikke noe særlig støtte. Har tynne stropper med reguleringsklips der avtrykket vises godt i huden når sekken går av...

Yndlings BH-en er derimot Smartwool PhD Seamless Racerback Bra. Merinoull innerst og syntetblanding ytterst. Veldig god støtte (har B-cup selv, men den bør klare et par hakk større), varm - selv når den er utsvetta, ikke for varm om sommeren, god passform, holder seg godt etter vask og pen nok til at jeg ikke har noen problemer med å flashe den på DNT-hytter eller i tilfelle sol.

En bekjent som er meir velutstyrt enn meg er blitt veldig glad i ZipBra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.