Gå til innhold
  • Bli medlem

Køye med myggnett, denne gang med bilder! I farge!


Humbug

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Annonse
48 minutter siden, Rino Holt Larsen skrev:

Imponerende stykke arbeid! Og, jeg ble like imponert over bloggen din; utrolig informativ og underholdende og mye hyggelig "dele-med-seg-av-min-kunnskap-til-andre" :-)

hengut.no er bokmerket! :-)

 

Takker og bukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RoyN skrev:

Flott rosa-blogg for herrer! Og fine introduksjoner til dutch-hooks, zing-it og ditto løsninger. Blir neste skritt å begynne å sy køyer på oppdrag? :)

Takk for det :)

Jeg skal vurdere å sy køyer for salg når jeg slutter å røre og glemme ting 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut!

Litt rart at ikke hengekøyer er mer brukt i skau-landet Norge. Så mange åpenbare fordeler den har i forhold til telt. Med tanke på valg av leirplass, ujevnt og vått underlag, fravær av maur etc og at man kommer litt opp fra bakken og kulda når det er vinter. Men det virker som om det er noe på gang og at flere og flere oppdager fordelene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, RoyN skrev:

Høres bra ut!

Litt rart at ikke hengekøyer er mer brukt i skau-landet Norge. Så mange åpenbare fordeler den har i forhold til telt. Med tanke på valg av leirplass, ujevnt og vått underlag, fravær av maur etc og at man kommer litt opp fra bakken og kulda når det er vinter. Men det virker som om det er noe på gang og at flere og flere oppdager fordelene. :)

Vi får håpe at flere ser lyset gjennom tarpen etter hvert. Men ikke for mange. Jeg vil ha favorittplassene mine for meg selv 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.