Gå til innhold
  • Bli medlem

På tur med 2- og 4åring


Påturmedfireunger

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

jeg har gått en del tur tidligere i livet, men har de siste årene ikke gått noe særlig da jeg har holdt på med småbarn igjen og jobben har krevd en del. Nå er de blitt 2 og 4 år gamle og jeg tenkte at det er på tide å introdusere dem for litt villmarksliv igjen. Er det noen som har noen gode turtips med overnatting i telt for småbarn med utgangspunkt i Bergen? Jeg er i utgangspunktet mest interessert i fjellet og muligheter for å fiske litt. Det gjør ingenting om det blir et par timers kjøring heller. Jeg er relativt godt kjent i Stølsheimen og har noen ideer den veien som ikke blir for krevende, men tenkte å se om det fantes noe annet spennende innen for en fornuftig radius.

Vurderer akkurat nå til helgen å ta oss en tur ut til Ormhilleren for overnatting bare for å teste ut sovingen i telt et annet sted enn i hagen, ellers er ikke øyriket det mest interessante for min del.

Alle svar og tips mottas selvsagt med stor takk😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! (Første innlegg) :)

Hiver meg på denne. Har en gutt på 6, og vi tenkte å ta vår første teltovernatting i eller rundt Bergen. Litt opp i høyden + mulighet for fiske er absolutt bonus.

Endret av psaleh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2017 den 12.29, psaleh skrev:

Hei! (Første innlegg) :)

Hiver meg på denne. Har en gutt på 6, og vi tenkte å ta vår første teltovernatting i eller rundt Bergen. Litt opp i høyden + mulighet for fiske er absolutt bonus.

Kva med ulriken og inn til borgavatnet, masse fisk og bør gå greit med ein 6 åring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
2 minutter siden, josteink skrev:

Kva med ulriken og inn til borgavatnet, masse fisk og bør gå greit med ein 6 åring. 

Bare vær obs på at store områder er innenfornebørsfeltet til drikkevannsforsyningen, og telting er da ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.