Gå til innhold
  • Bli medlem

Bare Bra Supergranola med hasselnøtt & kokos


HannKatta

Anbefalte innlegg

Annonse

Granola eller müsli sammen med utblandet tørrmelk er en fantastisk start på dagen. Jeg klarer ikke havregrøt, så da tyr jeg heller til müsli. Tilfører det jeg liker av tørket frukt, så da blir det riktig så bra. Dette pleier jeg å pakke i små 1l fryseposer, relativt nøye oppmålt på kjøkkenvekta hjemme. Da vet jeg at jeg får så mye mat som jeg bør hver morgen.

Mengder av karbohydrater og litt fett er fin måte å starte dagen på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Bare Bra Havregrøt og Bare Bra Müsli og blandet sammen i posjonsposer, med latterlig mye sukker. Bruker kun varmt vann. Og det funker. Endelig har jeg funnet en enkel og bra turfrokost. Må allikevel ha i såpass med vann at det er mer suppe enn grøt/lim. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
På 2.7.2017 den 14.37, HannKatta skrev:

Snoket inn på toro.no og kom over denne:
http://www.toro.no/vaare-produkter/bare-bra-supergranola-med-hasselnott-kokos/
Kan den spises som den er?
Fin på tur, tror Dere?
 

Pakker i porsjoner med ekstra rosiner, litt kanel og tørrmelk. Tilsett vann og spis 👍

Kan også blades med 50% letkokte havregryn og tørrmelk for variasjon. Slå over kaldt vann, og du får frokostblanding. Slå over kokende vann og du får en slags grøt.

Pakker stort sett all mat i porsjoner i glidelåsposer. Da blir det lett å beregne antall måltider ved å telle rasjoner. Tar med 1-2 ekstra rasjoner som ikke trenger kokende vann, i nødstilfelle.

Endret av Mareng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Gittiamo said:

Jeg har kjøpt Bare Bra Havregrøt og Bare Bra Müsli og blandet sammen i posjonsposer, med latterlig mye sukker. Bruker kun varmt vann. Og det funker. Endelig har jeg funnet en enkel og bra turfrokost. Må allikevel ha i såpass med vann at det er mer suppe enn grøt/lim. 

 

3 hours ago, Mareng said:

Pakker i porsjoner med ekstra rosiner, litt kanel og tørrmelk. Tilsett vann og spis 1f44d.png

Kan også blades med 50% letkokte havregryn og tørrmelk for variasjon. Slå over kaldt vann, og du får frokostblanding. Slå over kokende vann og du får en slags grøt.

Pakker stort sett all mat i porsjoner i glidelåsposer. Da blir det lett å beregne antall måltider ved å telle rasjoner. Tar med 1-2 ekstra rasjoner som ikke trenger kokende vann, i nødstilfelle.

Interessant...
Skal kjøpe en pakke og teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.