Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Fjellduk X-Trem Flex


arullan

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har erfaring med Helsport Fjellduk X-Trem Flex, som Helsport nå kun selger via Outleten (http://www.helsport.no/fjellduk-xtrem-flex-2732)? Hvorfor produseres denne ikke lengre? Finner generelt sett lite info om Flex-modellen på nett. 
Slik jeg forstår det er dette en Fjellduk Pro hvis man tar av foringen, og en mer isolert (og mye tyngre..) Fjellduk X-trem med foret på. Til Outlet-prisen virker jo dette som et godt kjøp. Hva er ulempene med denne ift. dyrere alternativer fra f.eks jerven?

 

Takk for svar

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt denne duken på to vinterturer. Den tar en del plass med foringen. Har kun erfaring med jerven hunter, har ikke sovet med den kun sittet inne i den. Selv mener jeg ikke det er store forskjellen. 

Er fornøyd med duken, liker at foringen lett kan glides av. Skal legge igjen foringen på min neste tur i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg har denne som min første fjellduk. Fikk prøvd den i går kveld i 7-8 minus, varierende snøvær og litt vind. Satt under denne mens jeg spiste kveld og koset meg. Meeeeget fornøyd så langt! Brukte den da med foringa.

IMG_20171225_225220.jpg

Endret av ViktorS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.