Gå til innhold
  • Bli medlem

Klättermusen bukser og søm


Phoney

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en relativt ny Gere 2.0 Short bukse (hurra, endelig en bukse som ikke jeg må brette opp for at den ikke skal subbe i bakken ;) ). Egentlig veldig fornøyd med buksa, blir ikke klam i vært vær og den gnager stort sett ikke selv om stoffet er relativt stivt og tykt. 

Det som plager meg er at ved bruk av sekk med magebelte så er sømmene på beltehempen plassert rett på hoftekammen - sømmene er solide og tykke. Dette gjør at det blir ømt, og jeg innbiller meg at ved lengre turer så vil det bli gnagsår. Tror ikke jeg har mer enn gange på max 15 km sammenhengende uten større pauser, og sekk på ca 20 kg ++. 

Har ingen andre erfaringer med Klättermusen bukser, er det noen andre som kan si noe om plasseringen av beltehemper er vanlig på dette merket?
Liker som sagt førsteinntrykket av merket, og driver å ser litt på andre plagg derfra.

IMG_20170627_171423.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten at jeg har tenkt så mye over det, vil jeg si de buksene jeg har hatt har hatt varierende plassering av disse hempene.. Det beste er nok å prøve på. 

Du kan jo evt. sprette litt sømmer og flytte de slik at de ikke gnager. Evt bruk bukseseler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.