Gå til innhold
  • Bli medlem

Praktisk løsning rundt fiskekort på filefjell/skarveheimen/hardangervidda


Lar5

Anbefalte innlegg

Skal gå dnt massiv ruta, eller langruta som den het før. Og kan jo ikke gå den turen uten fiskestang og en slukboks i sekken..

I og med at jeg skal være noen og 20 dager på tur så er det ikke så lett og planlegge hvor en er til enhver tid. Og jeg ser ikke for meg og gå nedom sportsbutikken  i foreksepel tyinkrysset for og kjøpe fiskekort heller, det er 14km tur retur.. :P Der det er mobildekning vil jeg tro at det står infotavler for kjøpe av fiskekort fra f.eks inatur og at man kan kjøpe kort på de betjente hytte der de er betjente.. 

De vannene som ligger i umiddelbar nærhet til hytter og er lett tilgjengelige for litt kveldsfiske er følgende;

Slettningsbu; øvre årdalsvatnet

sulebu; sulevatnet

bjørdalsbu; nedre bjordalsvatnet

Lungdalshytta; djupsvatnet/fødalsvatnet

kongshelleren; langavatnet/kongshellervatnet 

 

+++

 

Er det noen som har noe erfaring eller input så er det bare og spytte ut:) 

 

 

Endret av Lar5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.