Gå til innhold
  • Bli medlem

Ut på tur i Harstad!


annaerbest

Anbefalte innlegg

Hei! Nå trenger jeg tips 😄

Jeg sitter og gnur i Hellas og har det ordentlig kjipern... Gledet derfor meg selv med en langhelg i Harstad i slutten av august! Torsdag til mandag morgen.

Turtips gjerne! Pakker med sekk, telt og sovepose. Må kanskje beregne noe som varmer under 7+ der oppe på den tiden? 😅

Kommer med fly og ikke bil, så jeg må navigere meg fra flyplassen.

Har lenge ønsket å besøke plassen (har en spesiell plass i hjerter), så her tas alle tips med største alvor og takknemlighet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom tingenes tilstand er som det var for 5 år siden anbefaler jeg å bestille flytaxi på forhånd (om du kommer med Widerøe(sjekk om det går flybuss til din ankomst ) Flyplassen er langt unna Harstad, taxier står ikke utenfor. Leiebil er et godt alternativ.

Endret av Likse
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan anbefale fjellet "Elgen". 
Lei deg en bil å kjør mot Kasfjord, kjør over Aunfjellet og ned i dalen, der kommer du til en kirke. Ta stien opp på venstre side av veien, følg stienog du vil til slutt komme på fjellet. Lett tur, noe bratt på slutten. men til gjengeld får du en fantastisk utsikt over bratte fjell og nydelig fjord.

Mener også denne turen er en del av ti på topp, så du kan jo google for å finne frem.

God tur:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.