Gå til innhold
  • Bli medlem

Hilleberg 2018


tubbs

Anbefalte innlegg

Annonse
6 minutter siden, Sovjetunionen skrev:

Ønsker meg også staika ULversjon, burde ikke være såå vanskelig å lage et staika i kerlon 1200 med litt greiere stenger. 

Stengene har Hilleberg allerede.
Samma lengde på stengene på Unna (9mm) og Staika (10mm)
Hvorfor ikke sende en mail og spørre?

Endret av tubbs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Sovjetunionen said:

Ønsker meg også staika ULversjon, burde ikke være såå vanskelig å lage et staika i kerlon 1200 med litt greiere stenger. 

Det er ikke Allak du tenker på?  Det er tomanns/-dames kuppeltelt med kerlon 1200.

Jeg kjøpte mitt tredje Hilleberg-telt i forrige uke, et rødt Soulo, og er strålende fornøyd :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Helhaug skrev:

Det er ikke Allak du tenker på?  Det er tomanns/-dames kuppeltelt med kerlon 1200.

Jeg kjøpte mitt tredje Hilleberg-telt i forrige uke, et rødt Soulo, og er strålende fornøyd :-)

 

Nei, det har ikke asymetriske dører og er mindre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel missforstås litt den videon.
Står all tarps in Yellow Label. Altså i Kerlon 1000.
Hillebergs UL tarper er meg bekjent i Red Label. Altså Kerlon 1200.
Så da antok jeg at de kom med tarps i Kerlon 1000 for å matche i ultralettvektkonkuransen.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, tubbs said:

Stengene har Hilleberg allerede.
Samma lengde på stengene på Unna (9mm) og Staika (10mm)
Hvorfor ikke sende en mail og spørre?

Om matten min er rett så tror jeg ikke man sparer mer enn 110g totalt på det. Men siden jeg har Unna og en ny stang bare koster 650kr så kan det hende at 110g er verdt det;) Står og bikker imellom Allak og Staika da Reinsfjell 2SL ikke falt i god smak hjemme.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutes ago, tubbs said:

Kan vel missforstås litt den videon.
Står all tarps in Yellow Label. Altså i Kerlon 1000.
Hillebergs UL tarper er meg bekjent i Red Label. Altså Kerlon 1200.
Så da antok jeg at de kom med tarps i Kerlon 1000 for å matche i ultralettvektkonkuransen.
 

Står vel "all yellow label tents and tarps now available in Sand color"? Tolket det slik jeg. Litt kjipt, hadde sett frem til Kerlon 1000 tarp som var litt større (5-ern er kerlon 1000 i dag). Slik står det på hjemmesiden:

Quote

In addition, all Yellow Label tents and all Tarps will be available in sand color, as well as green and red.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.