Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagstur sekk


jonasol

Anbefalte innlegg

Hei! Var hos Gsport forrige dagen å prøvde en Fjellreven Friluft Forester (Er nå erstattet av Lappland modellen), syntes denne satt som et skudd og ble litt for glad i den. Prøvde også en McKinley Cougar 35L og lurte på om noen har noen erfaringer med denne? Prisforskjellen er på 800 kroner så er ganske stor forskjell, er det verdt å legge de ekstra 800 kroner på bordet å gå for Forester / Lappland eller er McKinley Cougar en flott dagstur sekk? 

 

Vil egentlig helst høre litt erfaringer hvis det er noen brukere av en av modellen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv har jeg (som utstyrsfreak) to sekker jeg bytter på. Fjellräven Kaipak (28L) og Haglöfs Roc (35L). Hvilken av de jeg bruker avhenger av hva slags tur jeg begir meg ut på. Uansett så mener jeg (som mange andre) at det er lurt å legge noen ekstra riksdaler i en sekk du kjenner sitter som et skudd, enn å gå for det litt rimligere alternativet som går utover komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ryggsekk er som en sko, det hjelper lite at den er dyr og fin hvis den ikke passer din rygg. Jeg mener også at man bør kjøpe sekk som man kjøper sko. Den skal passe deg og ingen andre. "Til lags åt alle kan ingen gjæra". En sekk full av justeringer for at den skal passe til alle, eller de fleste, er bare tull. Du ender bare opp med en sekk som ikke passer til noen. (Akkurat som NRK P1, de forsøker å lage radio for alle, men ender opp med en suppe som nesten ikke passer noen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.