Gå til innhold
  • Bli medlem

Klatrepartner - Fjellklatring


hvrd

Anbefalte innlegg

Er du gira på fjellklatring? Det er vertfall eg, men manglar klatrepartnar.

Har nylig tatt eit innføringskurs i fjellklatring, så er veldig fersk når det gjelder klatring på naturlige sikringer. På den andre sida har eg klatra ein god del på bolta ruter, så klatreteknikken er derimot relativt god.

Er nettopp ferdig på vidaregåande skule, og skal ha eit friår. I løpet av dette året ønsker eg å klatre så mykje som mulig på naturlige sikringar. Nokre områder eg ønsker å utforske er mellom anna Sunnmørsalpane, Hurrungane og Lofoten.

Om du også er gira på å klatre i fjellet er det berre å ta kontakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

Anbefaler også å sjekke ut klatregrupper på FB rundt der du bor. Masse muligheter der. I Oslo har man Happy Climbers, i Bergen tror jeg den heter Klatrepartner ønskes - Bergen, og i Trondheim heter den vel Trondheim Rock Climbers eller TG Møtegruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.