Gå til innhold
  • Bli medlem

Liggeunderlagt fungerte som Martin Baker


Tom42

Anbefalte innlegg

Hvert fall på 60 tallet var jetjagere utstyrt med utskytningssete av Martin Baker typen.  Uten sammenligning for øvrig, første natten på tur blåste jeg det opp som vanlig og la meg.  Plutselig smalt det høyt, og om underlagets Martin Baker sørget for at jeg ikke ble skutt opp, men havnet jaskt på siden av underlaget.

59399444ac106_IMG_0698(480x640).jpg.efb1bc8ad8cd8b6f8195276ecd8c7d14.jpg

En kammerdeler, eller hva det heter røyk og midten poppet opp og kastet meg av liggeunderlaget.

Liggeunderlaget var ganske nytt så jeg tok en telefon til Brukaas sport.  De ba meg om å ta et bilde, og i dag hentet jeg et nytt liggeunderlag.  Snakk om service

Heldigvis hadde jeg tatt høyde for at noe kunne skje, så Thermaresten gjorde det slik at jeg ikke akkurat havnet på bar bakke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Turlyst

Har hørt litt forskjellig, alt fra at Exped fikk litt trøbbel etter at fabrikken brant. Oppstart av ny var ikke smertefri. Til at de nå har nytt lim fra 2017 som skal eliminere delaminering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mareng said:

Trodde seriøst at exped hadde ordnet opp i dette...

Får håpe det, men jeg vet ikke.   I år har indre kanaler sprukket for meg både i en Downmat og en Synmat UL.  Downmat-en kjøpte jeg i fjor, og synmat-en for noen år siden.  Downmat-en fikk jeg kjapt byttet hos Fjellsport, mens synmat-en har jeg ikke kvittering for.   For noen år siden sprakk også noen indre kanaler i en Synmat UL.    Og jeg holder meg til Exped, av treghet eller gammel vane :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.