Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjordruta - Snøforhold nå


eskhyo

Anbefalte innlegg

Vi tenker oss en telttur ved Fjordruta på Nordmøre nå i helga. Har sett for oss trekanten Valsøybotn-Tverrlihytta-Hardbakkhytta-Valsøybotn. Noen som vet hvordan snøforholdene er der oppe nå? Skal det gå fint å komme seg rundt til fots og slå opp telt på barmark? På det høyeste er da Hardbakkhytta på omtrent 750moh.

Takker om noen har nyttig informasjon å bidra med. På Kristiansund og Nordmøre turistforening hadde de ikke noe oppdatert informasjon, men trodde ikke det skulle by på problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på! :) En og annen snøflekken er det i høyda, men jeg vil ikke tro det er noe som skaper problemer. Lite snø i vinter har gjort at Fjordrute-turistene har trasket en stund nå. 

Jeg bor forresten på Aure og her er det nok enda mindre snø enn i indre strøk som du planlegger, men likevel tenker jeg det er bare å ta turen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.