Gå til innhold
  • Bli medlem

Keen sko- Hvordan få til bedre lufting ???


Blaser

Anbefalte innlegg

Har nylig mottatt et par Keen Feldberg.

http://global.keenfootwear.com/en-it/product/shoes/men/feldberg-waterproof

Årsaken til kjøpet er at de har skinn rund baut  og det er viktig i blaut myra. 

Jeg prøvde skikkelig skoene i dag, og fikk gnagsår etter BARE 1,5 time !!!!

Først vil jeg bare si at Keen skoene er en meget positiv opplevelse vedr. kombinasjonen komfort, demping og stabilitet. De er det beste skoen jeg har prøvd i alle fall.

Det som er den ENESTE ulempen er at de er potte tett !!!! --> All fuktighet fra foten blir i skoen og sokken og da blir resultatet gnagsår.

Noen her inne som har noen gode tips for å få til at skoene puster bedre ???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror desverre dette er ulempen du må leve med om du velger deg kraftige sko som dette. Tette og kraftige støvler fungerer best til kortere turer og til mere stasjonært bruk slik jeg ser det. Jo mer og lenger aktiv vandring desto lettere sko bør man velge. Men man får altså ikke i pose og sekk desverre ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.