Gå til innhold
  • Bli medlem

Tursekk


Mysil

Anbefalte innlegg

Annonse

god sekk for og bære tungt og mye volum, lett og stramme inn om ikke sekken er pakket full, viktig og slakke og tilpasse alle bærestropper hver gang sekken hives på ryggen for optimal tilpassing, er kjempe fornøyd med min, bærer fint 30kilo over tid med sekken:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lånt denne sekken av ein kompis for å prøve den ut litt, mtp kjøp. 

For meg har sekken super passform, hoftebeltet er særs bra, ber børa godt utan å bli for stort. 

Løysingane på lommer og reimer er bra. Eg synes personleg han er litt "Trang" i toppen, og litt smasl, noko som gjer at eg synes den er meit tungvindt å pakke enn til dømes min tidlegare Bergans Alpinist. 

Edit: såg at eg tenkte feil. Uttalte meg her om Pararanger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min recon. Sitter veldig godt på meg. Pga ramme så er den stiv og derfor ikke så nøye om den ikke er helt full. Kan dint komprimere inn. Min forrige sekk var slik at jeg måtte pakke den nøye fra bunn og opp for at den skulle være grei å bære. Med recon er den alltid god. Sekken er stor og robust og har litt høy egenvekt da. Men føler det er lettere å gå med 25 kilo i den enn 20 kilo i den forrige sekken. Har vært litt over 30 kilo på max. Hoftebeltet er veldig bra på den, rotasjonen på det gjlr at den ikke stiver av hofte slik jeg har opplevd med andre sekker med stort belte. Trenger du en stor sekk til tung bør er recon et veldig godt valg, så lenge de tester den og den passer til din rygg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt sent, men likevel:

Jeg liker løsningene på sekken, men egenvekten er altfor høy til at det passer mitt bruk. Jeg bærer sjeldent mer enn 25kg. Heldigvis passet para ranger meg veldig godt, og etter å ha brukt en annen veldig god, men for liten sekk (arcteryx altra 85), byttet jeg til para ranger. Den er i grunnen helt lik som recon pack, bare uten pakkramme og marginalt mindre volum 120 vs 125L.

Recon pack er forøvrig en meget bra og ekstremt holdbar sekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.