Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt 3-sesongerstelt for to


Marcusgp

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Turlyst
20 minutter siden, torbjornhb skrev:

Det verste er at jeg er helt enig og har tenkt mye på det samme...men, likevel så har jeg såpass tillit til Helsport at jeg tror 3-mannsteltet i hvert fall er bra nok. Skal sørge for å testet det skikkelig. Begynner å lure på om jeg må beholde begge teltene...

Helsport gjør mye bra, men også noe uforståelig inn i mellom. Jeg har hatt mange Helsport telt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Ser av bilder at Reinsfjell Pro 3 har fått bare ett bardunpunkt på sidene, mot 2 punkter på Pro 2. Det er et av de valgene Helsport gjør som er helt uforståelig. Spennet i duken på Pro 3 er 180cm mot 120cm for Pro 2. Høyden er også større, hvor begge disse faktorer fører til større vindfang. Jeg skal spørre Helsport om dette valget - hva som ligger bak.

Rundhø teltene hadde svære barduneringskapper på endene, noe som skapte et enormt vindfang. Teltet nærmest hoppet i vinden, mens duken var stram som et pølseskinn i frisk bris. Helsport sa at hensikten var å fordele belastningen på buen, men i praktisk bruk var effekten motsatt. Jeg lurer om om de i det hele tatt hadde testet teltet. Disse kappene hang igjen i mange år, ble bare mindre og mindre - heldigvis.

Noe lite gjennomtenkt gjennom årene, men Helsport har lyttet til kundene. Helsport har mye bra som andre ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.