Gå til innhold
supakris

Telttur Trondheimsområdet

Anbefalte innlegg

hei,

jeg skal trolig til trondheim / harbak i juli. vurderer å kombinere dette med en flerdagers tur med telt - gjerne 5-7 dager. har sett litt på NorgePåTvers turen Skjult lenke - logg inn for å se den . den er merket som krevende uten at det er så innlysende hvorfor. beskrevet som flatt terreng. 

skal være på Harbak en uke på slutten av oppholdet.. jeg er åpen for forslag om turer mot kysten også.. :D

Setter pris på input ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turen fra Stjørdal til grensa regnes vel som krevende i form av at TT/DNT prøver å sikre seg mot at folk som ikke klarer 5-6 dagsmarsjer i fjellet ikke legger i veg. Terrenget er fint å gå i.

Mye fint fjellterreng å gå i på Fosen. Området fra Harbak mot Skjøra er bra, med mange fiskevann.

Og så trives jeg godt i Forollhogna Nasjonalpark. Ikke noe problem å svi av en liten uke der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Bård Haug

Navn: Teltprat
      Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)
      Dato lagt til: 2017-12-13
      Innsendt av: Skjult lenke - logg inn for å se den

Skjult lenke - logg inn for å se den
    • Av Øyvind Joppe Gutierrez Lindheim
      Skal gå til innkjøp av nytt vinter telt og lurer litt på Bergans Helium Dome Skjult lenke - logg inn for å se den..  Noen som har erfaringer med dette? Ser Cecilie Skog har brukt dette teltet mye. Blir det for stort til meg og bikkja vinterstid? tenkte jeg ville ha litt stort telt pga jeg syntes det er greit og ta inn utstyr 
    • Av Astri Eiterstraum
      Hei!
      Skal kjøpe mitt første telt, og ser etter et allsidig og lett telt med god plass for 2 personer (gjerne høyt og behagelig under taket). Kommer ikke til å telte på vinteren, men har likevel lyst på et telt som tåler litt — ser for meg å ha det lenge, samtidig som det er deilig med et bekymringsfritt telt mtp underlag og rufsete vær. Har sett litt på Lofoten SL camp og Reinsfjell SL fra Helsport, men synes de ser litt puslete ut på bilder. Abisko Shape 3 virker litt mer solid, men er usikker på romfølelsen ift de to andre.
      Noen som har erfaringer med disse teltene, eller har forslag til andre telt? 
    • Av Rutilus
      Jeg savner gammelteltet mitt, og leter etter ett makent. Er i utgangspunktet ute etter 3-mannsversjonen av et Helsport Børgefjell. Skadet telt, eller duk med behov for impregnering er ingen hindring. 
      Mvh Sverre 97985385
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive