Gå til innhold
  • Bli medlem

Telttur Trondheimsområdet


supakris

Anbefalte innlegg

hei,

jeg skal trolig til trondheim / harbak i juli. vurderer å kombinere dette med en flerdagers tur med telt - gjerne 5-7 dager. har sett litt på NorgePåTvers turen https://www.norgepatvers.no/ . den er merket som krevende uten at det er så innlysende hvorfor. beskrevet som flatt terreng. 

skal være på Harbak en uke på slutten av oppholdet.. jeg er åpen for forslag om turer mot kysten også.. :D

Setter pris på input ! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turen fra Stjørdal til grensa regnes vel som krevende i form av at TT/DNT prøver å sikre seg mot at folk som ikke klarer 5-6 dagsmarsjer i fjellet ikke legger i veg. Terrenget er fint å gå i.

Mye fint fjellterreng å gå i på Fosen. Området fra Harbak mot Skjøra er bra, med mange fiskevann.

Og så trives jeg godt i Forollhogna Nasjonalpark. Ikke noe problem å svi av en liten uke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.