Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Dovrefjell 3 Camp


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Turlyst

Noen som har erfaring med Helsport Dovrefjell 3 Camp?

Faktisk et mulig telt, selv om det gikk ut av Helsport sin lineup i 2016. Teltet har mange funksjoner som tiltaler meg. I tillegg liker jeg konstruksjonen. 4 kg komplett i følge Helsport. 

Det blir brukt mest mai til november, men også en og annen vintertur. Ser at Helsport skriver at det er et 3-sesongs telt, men kan ikke se at det skal by på problemer å bruke teltet i desember og mars/april på fjellet. Det skal ikke bæres langt da det er et telt som skal brukes når jeg ligger i nærheten av bilen, dvs. maks 1 mil unna. Fototurer og fisketurer med 2-7 netter er det fint med et romslig telt, med god lufting.

Står noe her

dovrefjell_g6_2_1.jpg

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte dette teltet selv for kort tid siden(helsport outlet), og har brukt det på én tur så langt. Jeg har et annet telt til lette soloturer, men dette blir nok med på et par langturer også der komfort er et kriterie. 

Mtp vintertur skal jeg ikke uttale meg, men det er hvertfall ikke noe mindre solid enn et fjellheimen 3 camp. 4 stenger og lenger innrettet gjør at plassen også virker og blir større.

Du kan gjerne se på mitt oppslått hvis du er i Oslo- området:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Mange takk for svaret og for tilbudet om å se teltet oppslått :)

Jeg tenkte også å kjøpe det på outleten til Helsport. De sa at de teltene de har er nye telt som er priset ned, dvs. ikke demo eller utstillingsmodeller.

Gir beskjed om jeg trenger å se det. Ut fra det du skriver og det jeg har lest om teltet, virker beslutningen ganske lett.

Fin pris også ☺ Neste telt på lista mi koster 10 000 kr på Fjellsport med 25% rabatt. Må tenke litt kost/nytte.

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.