Gå til innhold
  • Bli medlem

esw

Anbefalte innlegg

Annonse
8 timer siden, foroll skrev:

Sildesluker kan brukes til så mangt!

Yepp. Og på grunn av fridykkerhobbien har jeg mange der krokene er rustet bort :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
11 minutter siden, Thomas E skrev:

Imponerende håndverk! Hvor mye tid og penger kostet det deg?

Materialer for rundt kr 1000 og 12-15 timers arbeid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gittiamo skrev:

Veldig fin. Digger fargekombinasjonen. 

Takk! Det er som regel ikke så mye å velge imellom når en kjøper Goretex metervare, så det er nok mer flaks enn dyktighet på dette området :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ViktorS skrev:

flott med stormklaff foran glidelåsen!

 

Var lenge i tvil om jeg skulle lage den, siden jeg allerede bruker vannavvisende glidelås, men bestemte med for å ta den med til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette, å sy, er sikkert ikke noe du har funnet på akkurat nå. Dette har du gjort før. Selv om jeg har vokst opp med hjemmesydde klær så har jeg selv ikke mer erfaring med symaskin enn at det holder til diverse reparasjoner. Her er det bare å se på sømmene så forstår man at du har gjort dette før. Men hvis jeg skulle komme med litt pirk, noe som selvfølgelig er helt unødvendig, så kunne du klippet tapen over sømmene rund i endene. Rette hjørner løsner lettere enn en rund og fin avslutning, og så liker jeg jakker som er litt lange bak. Men som sagt, dette er bare unødvendig pirk. Skulle ønske at det ble mer vanlig å lage sine egne ting enn å bare gå på butikken hver gang du trenger noe nytt. Flittige små barnehender i Kina og Bangladesh har vel nok å gjøre uansett. 

maxresdefault.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@REs Har nok startet med dette i "voksen alder", uten noe form for opplæring. Mye kan løres av å studere eksisterende plagg og finne ut hvordan de er laget. Hvis man står fast pleier youtube å ha noe svar. Vedr. å klippe tapen rundt har du sikkert rett at det er mer holdbart. Tenker imidlertid at det uansett blir lett å fikse skulle tapen løsne et eller annet sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.