Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor er det gode snøforhold nå?


Anbefalte innlegg

Annonse

Sognefjellet er nok det sikreste, evt Strynefjell.

Det var ok forhold på østsiden av Jotunheimen også i helga, men med den værmeldingen som er noen dager nå, så blir det veldig dårlig fra Flya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrungane hadde greit med snø i helga, men begynner å bli veldig lite i området ned mot Turtagrø. Området rundt Leirvassbu hadde veldig bra med snø for to uker siden, lenger vest på Sognefjellet er også bra. (Drar til Krossbu selv fra Himmelspretten og ut uka). Stryn var bra i helga, og Romsdalen var også bra i helga.(med anmarsj på føttene først før man kunne ta på skia ilfg dem som var der.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden overskriften er generell og aktuell, tillater jeg meg å spørre om siste status.

For kommende helg har jeg vurdert ulike områder, og sett på senorge.no. Noen som vet om det er ok med ski og pulk føre i :

  • Haukeliområdet
  • Skarvheimen
  • Reinhemen
  • Breheimen
  • Valdreflya

Råtten snø er vel en risiko utover dagen, men er det generelt snø å traske i?

Endret av tonymakkaroni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.