Gå til innhold
  • Bli medlem

fiske i atna?


televims

Anbefalte innlegg

noen som har noen tips til hvor man kan reise får å få ett par fine dager med fisking i de øvre delen av atna elva(ovenfor sjøen)

avt noen vits å ta med kano?

skulle tro noe av fisken har begynnt og bevege seg oppover fra sjøen nå?!??

takker for eventuelle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare fisket i Atna en gang for noen år siden (en ørret ca 4 hg) - klar elv, sky fisk med bestand i tilbakegang iflg hva jeg har lest meg til på nettet gjennom de siste åra. Mht kano - så en reportasje på TV2 for et par dager siden med padling nedover Atna - det så veldig forlokkende ut (noe som forsåvidt stemmer med mitt inntrykk av elva fra ovennevnte besøk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg har nettopp sett "Tørrfluelandet", en dvd med Lars Lenth og Andreas Fisman, der det bl.a. fiskes i en elv som ut fra scener når de går mot elva må være Atna - (fjella mot Rondane/Dørålen i bakgrunnen). Og du verden for noen flotte fisker - men samtidig - du verden hvor krevende å lure dem til å ta i slik klar, grunn elv med i stor utstrekning lys bunn.

Så televims - ble det noe tur - og i så fall - hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.