Gå til innhold
televims

fiske i atna?

Anbefalte innlegg

noen som har noen tips til hvor man kan reise får å få ett par fine dager med fisking i de øvre delen av atna elva(ovenfor sjøen)

avt noen vits å ta med kano?

skulle tro noe av fisken har begynnt og bevege seg oppover fra sjøen nå?!??

takker for eventuelle svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare fisket i Atna en gang for noen år siden (en ørret ca 4 hg) - klar elv, sky fisk med bestand i tilbakegang iflg hva jeg har lest meg til på nettet gjennom de siste åra. Mht kano - så en reportasje på TV2 for et par dager siden med padling nedover Atna - det så veldig forlokkende ut (noe som forsåvidt stemmer med mitt inntrykk av elva fra ovennevnte besøk).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nettopp sett "Tørrfluelandet", en dvd med Lars Lenth og Andreas Fisman, der det bl.a. fiskes i en elv som ut fra scener når de går mot elva må være Atna - (fjella mot Rondane/Dørålen i bakgrunnen). Og du verden for noen flotte fisker - men samtidig - du verden hvor krevende å lure dem til å ta i slik klar, grunn elv med i stor utstrekning lys bunn.

Så televims - ble det noe tur - og i så fall - hvordan gikk det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine fisker i tørrfluelandet ja. Men de fleste er nok ikke tatt i Atna. Den såkalte Skrukkedalsrenna er to forskjellige elver. Kan se ut som Atna er brukt for å skape forvirring om hvor de egentlig fisker for å beskytte denne elva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.