Gå til innhold
  • Bli medlem

mat i sekken i sommervarmen


turdame

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Gittiamo skrev:

Veldig glad i granola og diverse kornblandinger. Men da med Biola som har mindre laktose (men alle melkeprodukter gir meg slim i halsen og det er ugunstig før fysisk anstrengelse).

Prøv å lage en god smak, kun med vann. Dette til tross for at det er enkelt. Da slipper du problemet med slim. Og du bruker vel ikke Biola, i oppvarmet kornblanding? Spiser du det kaldt? Korn bør trekkes i varm veske.

Jeg er praktisk og da ønsker jeg det enkelt på tur! Men dette er ikke så ille, som mange tror. :) Forsøk selv og test litt forskjelig. Ser du igjen nevner havregrøt, fortsett å teste kornblandinger. De jeg nevner, har 3 - 4 typer korn. Det gir mer smak, enn den kjedelige havregrøten. Greit med nøtter, for smakens skyld. Men vær klar over, at det er i hovedsak fett og proteiner. Du går lengere på kornprodukter (om dagen), enn på nøtter. Spis heller nøtter på kvelden, hvis det er mer enn for smakes skyld.

Endret av Tiur3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lager som regel en havregrynbladning i små posjonsposer. Havregryn, tørrmelk, oboy pulver og proteinpulver med litt sukker og kanel.
Enkel og god frokost. Å koke vann til frokost er sjeldent noe jeg gidder å styre med.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.