Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped liggeunderlag


AN

Anbefalte innlegg

Jeg har oppgradert liggeunderlagstallen, og på siste turen jeg var på ble det diskusjon rundt hvilken side av Expedmattene som skulle være opp/ned.

Spiller det noen rolle, om det er den grå eller fargede siden man ligger på? Temperatur? Slitasje?

Noen som vet?

 

Endret av AN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske sikker på at det står "sleep this side" på min Downmat 7. Det er vel på den svarte siden, og det stemmer jo i så fall med ventilene ned hypotesen. Har dessverre ikke underlaget tilgjengelig akkurat nå, og jeg fant ikke bilder på Google med nok oppløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som tusan...  Kan jeg ha brukt det feil vei altså?

Tidligere har jeg hatt et oppblåsbart fra Gsport, stort og digg, men tungt Og da skulle man sove på det grå, med det litt kraftigere blå ned mot bakken (også pga isolasjonen). Så jeg har antatt at det er det samme med Exped; at den oransje siden er mer hardfør enn den grå, og dermed sovet oppå det grå.

 

Jaja. Fant endelig en video på youtube  som antyder svarene dere har gitt i  tråden her; at det er den fargerike sden man sover på og med ventilene ned.

Neste tur, da blir det riktig vei.

Takk for svar, så langt!

Endret av AN
litt korrektur...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.