Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin GPSMAP 64ST og Garmin Connect?


Gjest fightingfalcon

Anbefalte innlegg

Gjest fightingfalcon

Hei! Jeg har fått meg en flott ny Garmin Gpsmap 64st og har sett at man kan koble denne til garmin connect via bluetooth. Før hadde garmin en egen app for iphone som het basecamp, men nå har de fjerna den av en eller annen grunn. Jeg får synca gps'en med telefonen, men hvor blir turene av? Om jeg har lagra et track hvor jeg har gått, finner jeg det ikke i appen. Noen som er kjent med dette? Eller er jeg nødt til å koble gps'en til datamaskina med usb for å overføre data?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appen for telefon heter garmin connect.

for å laste ned GPS spor eller lignende så må du bruke en vanlig nettleser og logge deg inn på garmin sin connect web side.

du skal kunne se spor historikk også direkte i connect appen på telefonen din så fremt du har lagt til GPS enhet i connect appen og den synker. 

Endret av Tor-Erik-L-77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingfalcon

Hmm, jeg har prøvd å koble til appen garmin connect og det står at de sykroniserer. Men turene er ikke å finne. Virker som om man kun kan synkronisere "tracks" via usb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingfalcon

Jeg måtte fysisk inn å importere GPX-filene for å få turene inn på garmin connect. Jeg hadde håpet på at de hadde gjort dette litt enklere ettersom man har bluetooth på enheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt rart. Nå har ikke jeg en dedikert gps enhet men en garmin fenix3 pulsklokke med gps. Alle turene jeg tracker kommer automatisk inn på connect når jeg avslutter turen.
Kanskje du må sette i gang noe manuell synk fra gps enheten? Eventuelt er det kanskje andre her på forumet som har mere erfaring med håndholdte garmin GPS'er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.