Gå til innhold
  • Bli medlem

Ringstind 2 - pris


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Turlyst

Har et 2-3 gammelt Helsport Ringstind 2. Det har DAC stang og er lite brukt og i topp stand. Har også footprint. Tror teltet er 2 år.

Hvor mye kan jeg få for dette?

Er meget fornøyd med det, men jeg har planer om to nye telt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Turlyst

Ligger til 4299 kr nå hos XXL. Har sett det til nede i 2999 kr i fjor. 2000 kr eks. footprint kan jeg leve med. Nede i 1500 kr er så lite at salg blir tullete. Takk for svaret!

Ved ev salg er kanskje finn.no ikke dumt. Nærmer seg den rette årstiden. 

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

"Problemet" ved salg er at det er så hyppige tilbud i form av, DNB Master, Green Friday, Black Friday og andre tilbud. Flott for kjøpere :)

Hvis prisen nå og da er nede i 2999 kr kr synes jeg at 2000 kr for et strøkent telt er bra, men igjen er det hva markedet er villig til å betale. Jeg har solgt på finn.no tidligere utenom tilbudene, og fått en grei pris. På finn.no prutes det alltid en del. Nå betalte jeg 1999 kr for mitt 2014 eller 2015 Ringstind 2 på XXL. 

Det virker som det beste er å beholde det. Får helt sikkert bruk for teltet, som jeg synes har mange gode kvaliteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg solgte det gamleste teltet, hadde vært greit å hatt liggende bare. Så kunne ungene ha brukt det til hageovernattinger og skoleturer, ikke like fristende å bruke dyre Hillebergtelt til det....

Endret av Kjellis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Noe av det jeg liker best med Ringstind er den store åpningen som gir vidt utsyn over nydelig natur, rene panoramautsikten :) 

Nå kan du angre for salg av Ringstind @Kjellis neida, Hilleberg er supre telt, og man kan vel ha for mange telt også?! Ønsker meg Hilleberg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringstind liker jeg også, det er forteltet og åpningen på siden det jeg likte best også. Det er nok sikkert derfor jeg landet på Hilleberg Akto når jeg kjøpte nytt telt :)

Så jeg kan fremdeles ligge i teltet og nyte utsikten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.