Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Fjellheimen og sikkert mange andre telt.


Gjest fightingfalcon

Anbefalte innlegg

Gjest fightingfalcon

Jeg hadde en kjedelg hendelse nylig som jeg ikke ønsker at andre skal oppleve. Jeg hadde glemt å dra igjen glidelåsen på teltet mitt(helsport fjellheimen) da jeg pakka det sammen. Gleden var ikke særlig stor da jeg pakka det opp. Da så jeg at borrelåsen hadde limt seg fast i myggdøra. Nå har dørvakta på myggklubben senket kravet og slipper inn nå både veps og jehovas vitner. Det var en kjip lesson learned. Døra må byttes og en kjedelig faktura må betales.

ellers storfornøyd med teltet.

Endret av fightingfalcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 måneder senere...

Jeg tok en barduntrynings rett i duken i sommer og fikk en flenge på to cm. Sendte teltet til Helsport for reparasjon og fikk spørsmål om hele duken skulle byttes eller om jeg ville ha teltet lappet. En lapp holder lenge for meg og ti dager (!!) etter at jeg sendte teltet avgårde, fikk jeg det i retur. Perfekt lappet, like tett som før. Jeg betalte ikke ei krone for verken porto eller reparasjon! Helsport er altås suverene på kundebehandling og service! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.