Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av pulk?


Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har til nå alltid godt meg sekk på vinterstid, men har lyst til å kjøpe inn en pulk til neste vinter. er det noen som kan komme med anbefalinger av vilken pulk man bør investere i?

Jeg har lest litt og snakket med noen venner som har en del erfaring med pulk, men klarer ikke helt å bestemme meg. jeg lener mest mot å kjøpe en acapulka scandic tour 150.

de jeg har snakket med bruker paris pulk + tau og sier at det funker veldig bra, men etter å ha lest litt på nette så ser det ut som at det er vert å investere i en pulk fra enten fjellpulken eller acapulka. trenger noe som kan brukes til 1-2 ukers turer. 

Endret av Eystein Askevold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • graham endret tittelen til Kjøp av pulk?
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.