Gå til innhold
  • Bli medlem

Spiterstulen - i gamledager


REJOHN

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 3 uker senere...
On 4/23/2017 at 1:34 PM, REJOHN said:

Våt jeans gir gnagsår på plasser som det i hvert fall ikke snakkes om i pent selskap....

Våt jeans under dårlig regntøy på toppen av Fanaråken er kaldt! Året etter gikk jeg i en syntetisk, vindtett bukse som ikke fungerte som et kjøleskap når den ble kald. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Gikk over Hardangervidda som 15-åring i svære gummistøvler og cordfløyels bukse. De trakk vann ja........Jeg kom frem☺ Tung sekk og pinglete kropp. Det var tider det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Her er gummistøvlene jeg brukte - fant de utrolig nok på nett. Mønsteret i sålen husker jeg fortsatt veldig godt. Jeg brettet dem ned det meste av tiden. Året etter kjøpte jeg forsvarets feltbukse på overskuddslageret i Tønsberg. Fortsatt anorakk i polyester/bomull, men ny Ajax Transair regnjakke. Jeg burde valgt Nokia Trimmi, som var mer tur og fjellrettet. Der og da syntes høye støvler best, noe som egentlig ikke var så lurt.

05701.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23/4/2017 den 10.41, ECX Torment skrev:

Flotte bilder, ser at anatomiske sekker ikke har kommet på 70-tallet 1f604.png

Hei

Heldigvis! 😜Som man ser er det bra rammesekker, som var så solide, at de stadig er å finne på loppemarkeder.

Hvis det er Tretorn Sarek gummistøvler, så var de faktisk noenlunde bra med en form for fleksibel laminert tresåle innerst den gang.

elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.