Gå til innhold
  • Bli medlem

Turskjørt til unger


Hammer

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter i huset som insisterer på at hun skal ha Turskjørt til sommeren. Og det må jeg innrømme at jeg sliter litt med å finne. Hun hadde no greier når hun var mindre, av ukjent merke (noe hun arvet). Har bedrevet kvelden med å søke rundt internettet, men finner egentlig ikke så veldig mye vettugt. Dattera er forøvrig en litt lang 5-åring. 

Ser et noe som er ikke er så veldig tettsittende, av robust materiale. En lomme eller to er sikkert ikke å forakte.

Mye rare utfordringer man får ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk etter Outdoor Research Women's Ferrosi Skort 

De fås helt ned i størrelse 2. Shoftshellskjørt med tightsshorts under. 

Jentesport selger dette merket men vet ikke hva de har inne. Du kan jo ringe de og høre om de har et skjørt i butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Tessatroll skrev:

Prøv skjørt av type tennisskjørt eller løpeskjørt. Har ofte kort tights innerst og skjørt utanpå. Meina også at Fjellreven har komt med noko greier? 

Det kan vi prøve. Fjellreven sitt ser ut til kun å være til damer. Blir vel mer som si kjole til en 5-åring det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mareng skrev:

Her i huset er Elsa kjole brukt en del på tur, selv om det ikke ser så glupt ut...

Kul unge. Sønnen til en jeg kjenner elsker å kjøre traktor i sin Elsa-kjole. Digger at de får lov :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det brukes alt mulig rart her i huset også, men nå "måtte hun ha et skjørt som var turskjørt, slik som det hun hadde da hun var liten". Så da er det lite annet å gjøre enn å prøve å finne det da. :P 

Takk for tips. Får se på noen i helgen, om det er noe som faller i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.