Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans trillemarka erfaringer?


Roger_Raccoon

Anbefalte innlegg

Hei! Forumjomfru her.

Jakter på nytt telt i rimelig prisklasse!  Har et helsport storheia 4 camp og norrøna ringstind fra før men det blir altfor tungt for lengre turer.

Har funnet et Bergans trillemarka 3pers for 1400,- og håper noen kan fortelle meg om det er verdt det, egne erfaringer, samt om det kommer til å overleve helgeturer til f.eks dalene i Saltfjellet sommerstid.

Behovet ligger på 2 voksne og en liten hund. matlaging foregår under tarp eller friluft.

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, TheSleepwalker skrev:

Det er forsåvidt 2.5 år siden jeg brukte teltet sist. Oppholder meg stort sett i en lavvo/under en presenning/i en koie. Men har ingen negative minner om det. Skal bruke det igjen i sommer, så om det ikke tåler hardt sommervær har jeg et problem ;)

Regner med jeg tester det så snart det ankommer, ukes tid kanskje? skal gi beskjed om det er noen ugler i fotposen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har Trillemarka Lavvo 4-6 pers. Dersom kvaliteten er den samme, noe jeg vil tro den er, så er det lite å si på det teltet til den prisen. Bergans har også reparert teltet gratis, selv om det ikke var en garantisak. 

Jeg betalte forøvrig 900kr for den lavvoen. Et av de beste kjøpene mine gjennom tidene. Den brukes primært sett til festivaler, korte enkle turer og utlån. 

Under cup i kollen i 2015 var det en som tryna over lavvoen og en del av duken raknet. Sendte inn for rep, forventet regning, men det var helt gratis. Fabelaktig kundeservice av Bergans. Det eneste jeg kunne tatt dem på var at det tok litt tid, men ikke uforskammet lang tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.