Gå til innhold
JohnB

Samletråd for snøforhold i Jotunheimen vinter/vår 2017

Det er 431 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Ser det finnes en tilsvarende tråd for Hardangervidda og siden jeg håper på en skitur nå på vårparten i Jotunheimen så tenkte jeg det kunne være greit med en tråd også for den delen av fjellheimen.

Noen som har informasjon om de østre delene av Jotunheimen - området Bessvatnet/Russvatnet , håper på en tur til Besshøe om noen uker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje informasjon om korleis det ligg an oppe i høgda, men veitat det i Sjodalen ved Sjodalen hyttetun og nede i dalen generelt er slutt på skiføret for i år. 

Oppe i høgda vil eg tru det er bra enno, ikkje minst med siste tids påfyll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp tilbake fra Høgruta, og vår erfaring var vel at snøen egentlig ikke dukka opp før i området før Leirvassbu. Rundt Gjendesheim var det barmark når vi var der (mandag) og vi droppa turen over Besshøe. Fra folk som faktisk gikk opp fikk vi høre at det var mye bæring av ski og ingen nedkjøring på siden ned mot Memurubu.

Men vi fikk jo snø på veien, så noe kan jo ha skjedd over Besshøe også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 431 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.