Gå til innhold
  • Bli medlem

Turdagboka!


marlenbli

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage meg ei turdagbok, mest for min egen del, slik at jeg kan huske turene mine og for å planlegge nye. Har tilbragt noen netter ute, men vil klassifisere meg selv som fullstendig nybegynner. Til sommeren er det planlagt en tur på ca 20 km i luftlinje, med en overnatting ved et fiskevann. Jobber derfor med å "trene opp" både meg og den ene hunden for turen, da vi omtrent er i like dårlig form :laugh: Er vant til å gå turer i ulendt terreng med hundene hver dag, vanligvis på mellom 1 og 2 timer.

I går var første turen med ryggsekk, ca 7kg. Noe som gikk overraskende greit. Turen var ca 5 km på ski, den minste hunden trakk stort sett hele veien. Snøen var veldig kram etter mildevær den siste tida, og førte til at hund nummer to, som er ca 40 kg gikk gjennom snøen for nesten hvert skritt. En stk utslitt hund når vi kom hjem! I dag blir derfor bare rusletur etter veien før det forhåpentligvis blir ny tur i morgen!

58ecbb2a7aa2c_IMG_04292.thumb.JPG.cdac1548e62bd466d79d98f913bd847d.JPGIMG_2168.thumb.JPG.dca7ed7c56d30825856539a3dbaa9f8b.JPGIMG_4461.thumb.JPG.6953a440d4d0d98c146825f60741f799.JPG

 

Endret av marlenbli
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Årets første!

Fortsatt mye snø i nord, men klarte å finne en akkurat passe stor og snøfri plass med flatmark. Nattetemperaturen snek seg ned mot 3 grader, noe rottisen mente var ALT for kaldt å sove ute i, men med mors dunjakke under seg, og fleecejakke over gikk det sånn høvelig allikevel. Deilig å sove ute og å få testet nytt utstyr. Kun klar for flere turer nå! :ahappy:

IMG_3649.thumb.JPG.34ba1fa478413a4428931a75aed08616.JPG

Endret av marlenbli
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.