Gå til innhold
  • Bli medlem

Klatrefører Rondane


Thrusthamster

Anbefalte innlegg

Annonse

Kommenterte akkurat dette i den andre tråden din om Jotunheimen!

Jeg har aldri hørt om noen som klatrer i Rondane. Det er mye løst der, og jeg ville ikke følt meg komfortabel som "førstebestiger" uten en klar beskrivelse av rutene på forhånd. Jeg er også veldig interessert i å høre om noen har klatret nordveggen i Rondslottet før. Har hytte i nærheten og er lommekjent i området (har vært på alle toppene minst et par ganger, men aldri klatret).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 7.4.2017 den 23.22, Henrik Hillestad Løvold skrev:

Kommenterte akkurat dette i den andre tråden din om Jotunheimen!

Jeg har aldri hørt om noen som klatrer i Rondane. Det er mye løst der, og jeg ville ikke følt meg komfortabel som "førstebestiger" uten en klar beskrivelse av rutene på forhånd. Jeg er også veldig interessert i å høre om noen har klatret nordveggen i Rondslottet før. Har hytte i nærheten og er lommekjent i området (har vært på alle toppene minst et par ganger, men aldri klatret).

Det må sikkert ha vært noen der før, men med tanke på tilstanden til resten av Rondane og de store mengdene ur som ligger ved foten av veggen kan det nok være litt russisk rullett.

Men jeg lurer mer for å se om det er noen veier som førstebestigerne fant var trygge opp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 8.4.2017 den 17.29, Gal Krokfot skrev:

Har lest ein artikkel ein eller anna gong før tidenes morgon om klattring i nordveggen på Rondslottet. husker ikkje mykje av artikkelen, men det var mykje laus masse...

Du klarer ikke grave frem noe mer fra underbevistheten? :o:) Hvilket magasin, hvilket tiår, kjønn, årstid eller hva som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.