Gå til innhold
  • Bli medlem

Mens man venter på at kongvinter skal gi slipp her i nord.


Bragvin

Anbefalte innlegg

Annonse
1 time siden, Kjellis skrev:

Flott film :) Nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg til stikke til fjells med fisketang og telt igjen :)

Takk for det :)  Ja det var akkurat det jeg også gjorde her jeg satt å se gjennom noen bilder fra fjorårets sesong, enda mye snø igjen her i nord men tida går fort ;) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bragvin skrev:

Dog vinterfiske er både flott og artig liker jeg bedre sommer- og høstfiske, så mens jeg nå sitter her å titter ut vinduet og venter på at over meteren med snø ute på plena skal tine så lagde jeg en liten film fra en fisketur med fruen. Var et par dager i august å fisket på yttersiden i Troms, det resulterte i to fine ørreter på over kiloen og en på ca 5hg. 

 

Kanskje me sku skifta bupel ei stund :P Eg for min del kan ikkje forstå at ein lengtar etter at vinteren skal sleppe tak i byrjinga av april. SJølv sitt eg i full vårbløming og tviheld på stilongsen, og forbannar den korte vinteren :P

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tessatroll skrev:

Kanskje me sku skifta bupel ei stund :P Eg for min del kan ikkje forstå at ein lengtar etter at vinteren skal sleppe tak i byrjinga av april. SJølv sitt eg i full vårbløming og tviheld på stilongsen, og forbannar den korte vinteren :P

 

Vinteren er fin det også, skiturer og isfiske i varmende solskinn, fantastisk naturopplevelser i fjellet hvor deler av naturen som har vært i dvale lenge kommer til liv igjen 😊  men savnet etter sommer dukker tidvis opp innimellom den nesten 7mnd lange vinteren 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Bragvin skrev:

Vinteren er fin det også, skiturer og isfiske i varmende solskinn, fantastisk naturopplevelser i fjellet hvor deler av naturen som har vært i dvale lenge kommer til liv igjen 1f60a.png  men savnet etter sommer dukker tidvis opp innimellom den nesten 7mnd lange vinteren 1f609.png

Hehe. Sist me hadde 7 mnd med vinter var eg så lukkeleg eg visst ikkje kvar eg skulle gjere av meg. Like stas med ski i juni som i februar :P Men det skal seiast at eg ikkje har den heilt store fiskemanien.

Dog brukar eg synes det er stas når klatrefelta tørkar opp, vårsola varmar berget, utsikta i veggen går i blå fjord, grøne lier og kvite toppar, og fregnene kjem sprettande. Så for all del. Vår er jaggu fint det og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.