Gå til innhold
  • Bli medlem

Snøhuletur Finse


hafting

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg skal ha med en gruppe ungdommer til finse nå til helgen. Er det noen som kan anbefale et område i nærheten av Finse hvor det pleier å være bra å bygge snøhule ?

Er det evt noen som vet noe mer detaljert om hvordan snøforholdene er der nå (bortsett fra at det er mange områder med veldig stor snøskredfare nå) ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Var der for 2 uker siden. Det var hardt. Jeg føler jeg har gravd nok snøhuler til å kunne det, men her måtte det sages. Utelukkende sag og stålspade.

Vi feiget ut, og tok en hyttenatt.

God tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi kom to meter inn med sag og stålspade på en time. Og den første halvmeteren var helt prima snø med aluspade. Ikke noe stress i det hele tatt. Men den neste meteren hadde jeg følelsen av å møte veggen. Så latskapen slo til. Mye mer en en time på å grave en snøhule føler jeg blir litt bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.