Gå til innhold
  • Bli medlem

Få laget Webside med blogg. Tips?


Anbefalte innlegg

Heisann,

Litt usikker på hvor jeg skulle stille spørsmålet, men tok sjansen på legge dette her.

Vi har nå blitt Ambassadører for Raymarine som leverer elektronikk til båt. Og i den forbindelse skal vi lage en Webside for Teamet vårt. Vi vurderer å profesjonell hjelp til dette, da sist jeg tok eksamen i dette pågikk alt i programering i notepad :)

Vi ønsker ett profesjonelt utseende på siden, hvor det skal være muligheter for å legge inn artikler, men også en side hvor det skal være en blogg. Hvis mulig så hadde det vært fint med funksjonalitet med oppdatering direkte på blogg fra App fra tlf.

Noen som har noen tips å komme med? Firmaer / privatpersoner som gjør slikt billig? Eller hva jeg bør kikke etter eller behøver?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi på fjellforum benytter netbox - og har benyttet netbox siden 2005. De har super kundeservice og har rimelig kjappe servere nå. https://www.netbox.no

Av software ville jeg benyttet wordpress. Du fikser det meste selv med å finne et thema i wordpress som passer ditt behov. Det er veldig fort å tenke på teknikken - mens man i stedet burde tenke innhold. Det er innholdet som teller selvsagt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør One.com du, Robert. 

Jeg kjører alt av sider som ikke har masse trafikk og forumløsninger der - billig og greit. (Dvs alt jeg har hatt av sider med unntak av Fiskersiden som lå på 3+ millioner sidevisninger pr mnd og trengte litt større og mer stabil løsning. )

Det meste av oppsett er nær selvforklarende der. Støtter Wordpress og det meste som er aktuelt.



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.