Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykkelvogn


stigd

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg driver å vurderer og kjøpe meg ei sykkelvogn til og frakte sekk og utstyr i. Noken som har erfaring med det ka som er bra. Og sefølgelig biligast.

Blir til og ha sekk i på grusveier som går innover i fjelle og starten på turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker bare en utrangert barnehenger, men det finnes mange fine varehengere til sykkel. Sykkelhengere bergnet på varetransport er ofte tunge og bygget for å tåle en del last, men til  ditt bruk ville jeg forsøkt å finne en som er så lett som mulig. F.eks. noe i likhet med denne.

https://no.hollandbikeshop.com/sykkeltilhengere/burley-sykkeltilhengere/burley-sykkeltilhengere-for-frakt/burley-sykkeltilhenger-flatbed/

AGU108057-03.JPG.1b89f94e0e7b670703d2097d08119e6d.JPGAGU108057-04.JPG.028932f32078339b336c2baa4ba2c3d5.JPG

http://www.plohn.com/sykkelturer/?p=569 

 

Endret av REs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Toll har en beregner vedr. nett import. Sannsynligvis ikke toll, men moms =+25% av både varen og transport + spedisjonsgebyr. Så det koster  Sjekk hva du kan få i Norge.

Så er det spørsmål om sykkelvesker kontra sykkel vogn og 1-hjuls eller 2-hjuls? Det er ganske stor rulle motstand i 2 hjul - jeg har prøvd! 1-hjuls er smidigere på sti, men vanskeligere med balanse - særlig ved parkering. Jeg mener, at flere kyndige en gang skrev om dette her på fjellforum. Ellers sjekk under langtur sykling.

Elgkalven syklet rundt på New Zealand med en 1-hjuls henger, som hun etter tilvenning ble ganske fornøyd med. Kjøpt der nede - en kineser kopi av Bobtilhenger. Sammenslålik. Hun tog både den og sykkelen med hjem, da det merkelig nok var gratis med flyet!

Elgen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sjekker Ofte stilte spørsmål på den siden det er lenket til over, skal beløpet du får opp når du har valgt Norge, være summen av varepris, transport og mva. Dermed ser det lovende ut, om det er riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.