Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av turbukse


Rob1

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte å kjøpe meg en bukse som kan brukes både sommer og vinter og alt i mellom, i alt slags vær.(Må selvfølgelig regulere med ull/netting)

Tenkte på max kr 2000, men kan gå litt over.

Noen som har forslag? Håpet på noe fra norrøna, men goretex er vell veldig dyrt fra dem. Finnes det noe tilsvarende goretex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergans sine klær har en membran som heter dermizax som er god og vanntett den og. Bergans sine modeller pleier å være noe billigere enn norrøna. Vil samtidig si at jeg har sett haegeløfs klær som da har goretex til ganske hyggelige priser innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Dri3 fra norrøna? er det ala det samme som gore-tex og dermizax?

Sliter litt med å finne noe som jeg liker utseendemessig.. De fleste bukser ser jo ut som vanlig oljehyr..

Kan strekke med til 2500 dersom noen vet om noen gore-tex/dermizax/dri3/whatever bukser som ser bra ut også! :P

 

Er det en fordel med et slikt netting lag på innsiden av buksa? Tenker man slipper at den blir så klam rett på huden

Endret av Rob1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.