Gå til innhold
  • Bli medlem

Acapulka drag på Fjellpulken. Hvilken løsning bruker dere på festeanordningen?


Walle

Anbefalte innlegg

Annonse

Acapulka selger en dragpakke for  parispulk, her er det med to øyer som man skrur i hulla som er fremst på brettet.

jeg kjøpte dragpakka fordi den var billigere enn bare vanlig drag (har acapulka pulk), så jeg har to slike øyer liggendes som du kan få mot at du betaler porto, men det er to uker til jeg har mulighet å sende dem..

https://www.fjellsport.no/acapulka-sklibrettpakke.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 1.14, Sig Man skrev:

Acapulka selger en dragpakke for  parispulk, her er det med to øyer som man skrur i hulla som er fremst på brettet.

jeg kjøpte dragpakka fordi den var billigere enn bare vanlig drag (har acapulka pulk), så jeg har to slike øyer liggendes som du kan få mot at du betaler porto, men det er to uker til jeg har mulighet å sende dem..

https://www.fjellsport.no/acapulka-sklibrettpakke.html

Det sier jeg gjerne ja til, for jeg har tittet på de tidligere siden man får kjøpt dem løst også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm innlegget ovenfor ble lagret før jeg fikk skrevet alt som skulle med..

Problemet med å feste Acapulka draget på en Fjellpulken Xcountry/expedition pulk er at de er så smale foran iforhold til en Acapulka, slik at de to rørene nærmest pulken må settes i press for å festes direkte på pulken. Så det nærmeste jeg har kommet nå er å bruke ett rør med øyer i hver ende slik at jeg kan bruke de eksisterende festene på pulken, samt at jeg har fabrikkert fester som ligner på de originale Acapulka festene, bare at de er lengre. Men jeg har egentlig ikke lyst å bruke de siden de stikker såpass lang ut fra pulken, og jeg har ikke lyst å få en slik i siden, på tur ned en bakke eller skråning, selv om de er aller så butte i enden.

Så om det er andre som har gode tips så er de velkommen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.