Gå til innhold
  • Bli medlem

Videodiskusjon : Hundekjøring på Hardangervidda


Isak Knutsen

Anbefalte innlegg

58b1870c61179_DogsleddingHaukeli.jpg.161

Navn: Hundekjøring på Hardangervidda
Kategori: Instruksjonsvideoer - forumet
Dato lagt til: 2017-02-25
Innsendt av: Isak Knutsen

 

Sjekk ut min nye video på på min nye Youtube kanal (Norwegian Adventures). På denne kanalen vil det komme mye variert innhold, alt fra toppturer til fisking, følg med!


Hundekjøring på Hardangervidda

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg kjører selv med huskyer - helst daglig, hvis vær og føre tillater. Og jeg har da også et hjelmkamera og vet derfor at hundekjøring video meget lett blir veldig mye hunderumper. Dette forsøker du jo å redigere deg bort fra, så det blir se verdig video.

Men jeg lurer veldig på, hvor den er kategorisert som instruksjonsvideo? Den inneholder ingen instruksjon om hundekjøring, oppspenning, oppstalling, svingteknikk med bremsematte eller styring av hund med kommandoer. De følger pyntelig etter sjefen i første slede.. Dere kjører en vanlig "turisttur" med Haukeli Huskies, hvilket jo er en spennende opplevelse. 

Elgen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, elgen skrev:

Hei

Jeg kjører selv med huskyer - helst daglig, hvis vær og føre tillater. Og jeg har da også et hjelmkamera og vet derfor at hundekjøring video meget lett blir veldig mye hunderumper. Dette forsøker du jo å redigere deg bort fra, så det blir se verdig video.

Men jeg lurer veldig på, hvor den er kategorisert som instruksjonsvideo? Den inneholder ingen instruksjon om hundekjøring, oppspenning, oppstalling, svingteknikk med bremsematte eller styring av hund med kommandoer. De følger pyntelig etter sjefen i første slede.. Dere kjører en vanlig "turisttur" med Haukeli Huskies, hvilket jo er en spennende opplevelse. 

Elgen

Har akkurat startet med å lage videoer, så dette var den første jeg ha ut her på forumet. Når jeg trykket på at jeg skulle opprette et nytt emne valgte jeg video, så stusset jeg over at det kun fantes en kategori, og det var den som het instruksjons videoer for forumet. Hvis du vet en annen måte å gjøre det på slik at man får kategorisert riktig så hadde det vært fint om du kunne forklare meg det:) Det er jo mulig å droppe å lage en videodiskusjon, og isteden for lage et vanlig emne som kan kategoriseres riktig og deretter legge videoen inn der.

Takk for at du tok deg tid til å se videoen min!

Isak 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Isak Knutsen skrev:

Når jeg trykket på at jeg skulle opprette et nytt emne valgte jeg video, så stusset jeg over at det kun fantes en kategori, og det var den som het instruksjons videoer for forumet.

Jeg flyttet videoen din til rett kategori.. Jeg sjekket og det så OK ut for meg, men om du får trøbbel neste gang så gi meg et signal. Man velger kategori med en gang man åpner for å legge inn video..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kjell Iver skrev:

Jeg flyttet videoen din til rett kategori.. Jeg sjekket og det så OK ut for meg, men om du får trøbbel neste gang så gi meg et signal. Man velger kategori med en gang man åpner for å legge inn video..

Har sendt deg en melding hvor jeg forklarer hva problemet er litt nøyere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.