Gå til innhold
  • Bli medlem

Jetboil Genesis


Aslak Smeland

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk.

Har vært i kontakt med min lokale friluftsbutikk for å finne utav om de kunne skaffe meg Jetboil Genesis.

Det jeg fikk til svar var at den foreløpig ikke var eu - godkjent og derfor ikke mulig å få tak i her til lands. Er det noen her inne som har noen som helst anelse om hvor lang til en slik prosess kan ta?? Det ville vært kjipt om brenneren ble stoppet i tollen.....

Trenger et kjøkken med 2 brennere, ettersom vi er noen stykker på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
37 minutter siden, Aslak Smeland skrev:

Det ville vært kjipt om brenneren ble stoppet i tollen...

Tviler på at det skjer. Det importeres alt mulig rukkel av gassbrennere allerede, og jeg tviler på at tolletaten bryr seg med hvilke samsvarserklæringer som følger med slike privatimporterte duppedingser når de passerer inn i landet. Derimot kan bruk av utstyr som ikke formelt tilfredsstiller minstestandarder gi ekle ansvarskonsekvenser om det skjer et eller annet som medføre skader. Synes for øvrig det vil være rart om ikke Jetboil kan dokumentere at de tilfredsstiller minstestandarder også i EU - USA er jo ikke akkurat noe jallaland når det gjelder forbrukersikkerhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på Jetboil.com for å bestille Genesisen, men de leverer ikke til Norge. Tenkte å finne den et annet sted så jeg gikk inn på Amazon. De hadde , men da jeg sjekket tilbakemeldingene den fikk droppet jeg hele saken. De opplevde at den funket bra de første gangene, men så ble det problemer. Genesisen er alt for dyr til å ikke funke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.