Gå til innhold
  • Bli medlem

Brekke

Anbefalte innlegg

Hei

Hoved problemstilling, er turområde med lite snø slutten av mai mnd.

Jeg lurer på hvor det er godt å gå i Sunnmøresalpene/Dovrefjell i slutten av mai, når en vil ha minimalt med snø. Snø fenner går fintJ

 

Jeg tenker mest og at å begynne på Skorgedalsbu og gå videre inn mot Måsvassbu og videre inn i Dovrefjell så kan jeg eventuelt bare snu og holde meg i område rundt de to førstnevnte om jeg ser det blir mer snø en jeg er komfortabel med. Tenker jeg først og fremst. Noen som kan bekrefte at første del av turen kan tas med minimalt med snø i slutten av mai mnd!?Lurer og på hvor populære hyttene er...

Eventuelt gå videre en rundet til Raubergshytta og så videre til Eiriksvollen og så videre til Tjønnebu og så videre til Velleseter kan ve en super ide. Om det ikke er snø…

 

Jeg tenker også at området rundt Velleseter og Standalhytta er fint. (lite snø)

Men jeg skjønner at disse hyttene er lett tilgjengelige. Og jeg liker minimalt med folk. Normalt går jeg til de hyttene som det er langt å gå til som få gidder ta turen til.

 

Jeg antar at jeg kan skru ned antall hytter da det er mye fjell/toppturer jeg burde ta meg tid tilJ

Endret av Brekke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.