Gå til innhold
  • Bli medlem

Søppel på vidda


JonDee

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Turlyst

Nei, du er ikke sær. Selv blir jeg opprørt og trist når jeg ser slikt. En god regel er at naturen skal være like urørt når du drar som når du kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sært i det hele tatt.

Har man greid å bære 3 øl med innhold, så greier man også å bære de tomme boksene tilbake. Pakkvekta er tross alt 1kg lavere..

Jeg tar med meg selv de miste spor av søppel jeg kommer over som andre har etterlatt. Til og med plastembalasje fra en tannpirker har jeg tatt med fra en fjelltopp i Jotunheimen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minste søppel som ligger igjen, selv en liten plasbit fra en tannpirker, forstyrrer opplevelsen.

Fine leirplasser som ofte blir benyttet er rett og slett lite fristende når det ligger søppel igjen, og det skal ikke så mye søppel til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.