Gå til innhold
  • Bli medlem

Sende sovepose i posten


tklami

Anbefalte innlegg

Annonse
Just now, Radiosugge said:

Søppelsekk og ducktape gjør susen på både telt og soveposer. Kjøp porto på posten.no koster 140kr for inntil 60x60x120 cm og 10 kg. Skriv ut hjemme og bare og levere på post i butikk! Funker knall

Da skal jeg gjøre det. Solgte akkurat to poser og et liggeunderlag som da skal sendes. Høres ut som en fin løsning dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg en papplate på toppen før du lukker igjen eska. Da risikerer du ikke den som åpner pakken setter kniven i soveposen. Jeg snakker av erfaring - fikk en dunjakke i posten, den var stappet ned, uten trekk, i ei lita eske, og lukket og teipet. En sjette sjans sa meg at her skulle jeg være forsiktig. Hadde jeg åpnet eska på vanlig måte med en kniv, ville jeg skjært et 30 cm langt rift i jakken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard norgespakke koster 140 spenn om du fikser via nett, intill 10 kg. Håper ingen her mener du bare skal sende posen pakket inn i en søppelsekk. Du kan bruke hvilken pappeske du vil, et tips er å ha posen i en pappeske som igjen legges i en litt større pappeske. På denne måten er posen godt beskyttet, eventuelt minimum som @Bjørn J sier. Husk at den kan få ganske kraftig medfart igjennom sorteringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.